Arrangementer

Invitation til webinar om brug af aktiviteter, kontaktpersoner og mærker i Lærepladsen.dk

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) og Styrelsen for IT og læring (STIL) inviterer ansatte på erhvervsskoler og i de faglige udvalg, som beskæftiger sig med lærepladsopsøgende arbejde, til et webinar. 

Fra den 8. juni kan medarbejdere på skoler og i faglige udvalg dokumentere det lærepladsopsøgende arbejde i lærepladsen.dk. Fra denne dato vil data ikke længere blive overført fra Praktik+ til Lærepladsen.dk.

Formålet med webinaret er at informere om de nye muligheder i Lærepladsen.dk, der sker i forbindelse med lukningen af Praktik+. Målgruppen for webinaret er ansatte på erhvervsskolerne og i de faglige udvalg, der beskæftiger sig med lærepladsopsøgende arbejde.

På dette webinar introduceres følgende nye muligheder i Lærepladsen.dk:

  • Aktiviteter med tilknytning af uddannelse, mærker og kontaktpersoner: Opret, læs, rediger, slet og overfør
  • Kontaktpersoner med tilknytning af uddannelse: Opret, læs, rediger og passivér
  • Mærke oprettes via aktivitetsoversigten
  • Opfølgning på aktiviteter, herunder mulighed for at overføre en kommende opfølgning som begivenhed til din kalender
  • Rettigheder til funktionerne

Undervejs præsenteres også nogle af de funktioner, som allerede i dag er tilgængelige i Lærepladsen.dk

 Dato:

  • Mandag den 8. juni 2022 kl 13.00 -14.00 på Zoom

 

Tilmeldingslink: www.conferencemanager.dk. Frist for tilmelding er den 3. juni 2022. Du har mulighed for at stille spørgsmål til STIL angående temaet, se ovenstående punkter i forbindelse med tilmeldingen.

Siden er opdateret af emu-redaktionen
Rettigheder:

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.